Monday, January 21, 2008

My Carnival


Come seethe in rain

For this burning

Can’t be quenched

Without your love


A cloud of gloom just

settled on fluttering heart

This heart is pining

Craving for your love


Don’t walk away,

Don’t walk away

leaving me here

longing for your love

56 comments:

Reeta Skeeter said...

MF!
Lovelyyyyyyyyyyyy!!!
Taaliyan
:)

Gonecase said...

Ye Lovely aur taaliyaan MF ke liye ya post ke liye ?? Chal mein post ke liye maan ke khud hi khush ho leta hun :P
Thanku thanku :D

umangexuberance said...

mast!
and i can't believe it was merely a song that inspired it ;) uhm uhm :D

geet said...

1. when i saw the pic ,i guessed the post :). very expressive pic (the pencil piercing through gave me shivers,probably i had felt this in my past)

2. ditto with the lines you wrote. very expressive. is this your state of mind right now (if i may ask) ?
i really wish to see a happy post ...post on the different colors of nature,happiness,friends,family(i think these ppl also deserve one)..baaki aapki marzi!!

Be happy

Gonecase said...

Umang:
Ab wo gana hi aisa hai, You used the appropriate word, mast :D

Gonecase said...

Geet:
Yep, I loved this pic, its great :)
And thanks, I heard this song by Poets of the fall which forced me to write this, can't comment about my state of mind, I'm Gonecase :D
Thanks for the wishes, keep visiting !!

geet said...

POTF ..which one? late goodbye,lift ,carnival of rust..kaun sa?

was listenin to this album a week ago.

Gonecase said...

Come feed the rain...
You should have guessed by the title of this post. "Carnival Of Rust"...I'm in love with that song, the whole album rather :)

crasiezt said...

Bit by bit
Inch by inch
I get drawn towards you
Deeper and deeper in your love I fall...
Where do I end..Where do you start..
Two bodies, one soul, one heart?

geet said...

point note kiya jaye Your Honor ki mere muvakkil ne post ka title padhker gaane ko assume kiya tha...wo title jo jo cheekh cheekh kar"carnival,cranival" bol raha!!!

Gonecase said...

Crazy:
Falling in love is
rising in life
Through the ups
and the downs
together we stand

Gonecase said...

Geet:
Point noted Vakeel sahiba, lol :D

crasiezt said...

You bet we do:-)

Keshi said...

wow why dun we get this kinda guys on this side of the world LOL!

Keshi.

Gonecase said...

Crazy:
:D for that :D

Gonecase said...

Keshi:
Because mera bharat mahaan hai, kabhi suna hai mera australia mahaan, hehehe :P
Just kidding, welcome and keep visiting :)

d SINNER!!! said...

just to long for ur love...a longing that wud never end....a thirst that will be never quenched

*_* thnx for visitin my space!

crasiezt said...

Umm technically I should have posted this earlier..dunno why I gave such a lame reply to those wonderful lines..but here goes:

We stand as one today but
what happens tomorrow?
Do we break apart?
Or stick together?
I wish the latter
and fear the former...

Gonecase said...

Sinner:
Some things are beyond our control, can't be helped.
Welcome and keep visiting :)

Gonecase said...

Crazy:
I say enjoy today instead of worrying about tomorrow else we'll end up losing today as well.
Btw, I'm liking your shayarana avtaar, good going girl :)

Keshi said...

k I dun u'stand Hindi lol! phewww! :)

btw check out my latest post ;-)

Keshi.

crasiezt said...

Uff you think I actually worry? Woh toh bas sher maarne ke chakkar mein..hehehe. No tension at all..I'm happy with the way things are going right now..as long as I get my breakfast on time:D Mmmmmuah!

Gonecase said...

Keshi:
Oh ! My Bad !! That meant "Because our India is great, ever heard our Australia is great ??" :P

Gonecase said...

Crazy:
Breakfast on time requires getting up on time as well, you 5 min brand lazy bum :P
Mmmmmuah !!

Vikas ( Vicky) said...

guys are also like this....lol

nice blog

Gonecase said...

Thanks and welcome
Keep visiting :)

Aditi aka Jiggs said...

heyaaa

hope u get ur love someday
nice blog loved it

cheers

crasiezt said...

Hehehe loved the comment..should have seen my face when I read it..cracked at least 2 ribs laughing..
So how do you propose to get rid of the "5min" habit???

Gonecase said...

Aditi:
Thanks a lot and welcome.
Keep visiting :)

Gonecase said...

Crazy:
Chal teri manager ne to dekh liya, hehehe...and about 5 min habit, its going to be tough but I think I should take a tough stance now :P

Pri said...

nice work :)

keep writing!

crasiezt said...

Tough stance?? LOL!!You failed again this morning baby:P And am late again:-(

Gonecase said...

Pri:
Thanks, Keep visiting :)

Gonecase said...

Crazy:
I havn't even started madamji....ab kal se teri vaat, grrrrr !!

crasiezt said...

Oh yeah tough guy!! Let's see:P

Keshi said...

hell yeah LOL!

Keshi.

Gonecase said...

Crazy:
On time today :P

Keshi:
LOL

crasiezt said...

Yeah..but tera kya contribution tha usme??? I got the deadline postponed..nahi toh aaj phir late hoti:P

Gonecase said...

Abbe that was for yesterday, aaj to mein khud late utha tha !

crasiezt said...

Badi badi baatein karta reh tu..aaj phir late:-(

Gonecase said...

Tu ek baar bol to ki you have to get up on time, come what may...fir dekh !!

crasiezt said...

The tables have turned baby..am the one waking up on time now, and waking you up as well!!

Gonecase said...

Haan, ye din bhi dekhna tha :P
Chal kuch to kaam karegi issi bahane ;-)

crasiezt said...

Kal jis chammach se tune woh ganda khana khaya tha..I WASHED IT!!

Gonecase said...

Holy Cow ! Tabhi mein sochun ki mere stomach mein gadbad kyon ho rhi thi !!

crasiezt said...

Hehehe now you know:P
That should teach you a lesson..mere se kaam mat karwana aage se:P

Gonecase said...

Saali ^#$%&^%@#(&^%#&@ ! Mann to kar rha hai ki saara kaam tujh se hi karwaun par apne aap ke saath itna bada khilwaad ni kar sakta mein :P

crasiezt said...

Is that a deal then? You're doing the dishes every day?
Wow! Mmmmmmmuah love you for that baby:P

Gonecase said...

You're doing ?? As if abhi you do ??? Kaamchor !! :P

crasiezt said...

Yes I do

Gonecase said...

Ye sarasar jhooth hai My Lord ! Tune kab kaam kiya hai be ???

crasiezt said...

Kiya hai saale..appreciate to kar:-(

Gonecase said...

Acha acha, tu khush reh... "Haan haan, sun lo duniya walon, ye bhi kaam karti hai"
Ab to khush :P

crasiezt said...

*makes a face

Gonecase said...

And what sort of face is that ?? Happy, sad, angry, amazed, constipated :P

crasiezt said...

Baaki to pata nhi, but definitely not constipated:P LOL